همشارژی | خرید شارژ همراه اول و ایرانسل

خرید آسان و الکترونیک به صرفه و مطمئن با جایزه و شارژ بیشتر

همشارژی | خرید شارژ همراه اول و ایرانسل

خرید آسان و الکترونیک به صرفه و مطمئن با جایزه و شارژ بیشتر

خرید کارت شارژ اینترنتی همراه اول، ایرانسل، تالیا و بزودی رایتل.(با آخرین تغییرات نرخ مصوب)
شما قادر خواهید بود بدون خارج شدن از منزل و یا محل کارتان با استفاده از کارت بانکی خود اقدام به شارژ اعتبار سیم کارتتان نمایید. سامانه این سایت با امکان شارژ مستقیم دیگر شما را از سختی وارد کردن کد شارژ نجات می دهد. با امکان شارژ مستقیم و خرید از طریق این سامانه از 2% افزایش شارژ بیشتر در هر بار استفاده بهره مند شوید.

پیوندهای روزانه

اخبار جدید قبل از تحویل سال نو میلادی حاکی از آن است که غول کره ای دنیای فن آوری سامسونگ درخواست خرید بخش موبایل نوکیا را مطرح کرده است، بر اساس گزارش رویترز مبلغ این پیشنهاد 15 میلیارد دلار بوده است هر چند هنوز هیچ یک از طرفین این ادعا را قبول یا رد نکرده اند ولی خود این موضع گیری ها از سوی هر دو شرکت به درست بودن شایعه این موضوع بیشتر دامن زده است.

بنابر این گزارش با اعلام این خبر سهام نوکیا در بازارهای جهانی با 7 درصد رشد همراه بوده است که در همان روز به حالت عادی خود بازگشته است. هرچند این خبر بیشتر شبیه به یک شایعه است ولی هیچ چیز مانع پرداختن به این موضوع از سوی رسانه ها نشده است. گفتنی است ایجاد این نوع شایعه ها قبل از آغاز سال نو میلادی به افزایش ارزش سهام و فروش محصولات زیمنس و موتورولا در سال های 2006 و 2008 کمک زیادی کرده است.

سامسونگ خریدار قطعی نوکیا

عبدالحامد قوجق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی